26 Mart 2012 Pazartesi

Pırasalı Mısır Unlu Kek


Evdeki pırasaları değerlendirmek için sabah kahvaltısına yapmıştım,,yanında peynir ve çayla kahvaltıya çok yakıştı,,hemde pırasalı kek gibi oldu...Biz iki kişi olduğumuz için kullandığım borcam çok küçük...

Malzemeler:
  • 2 pırasa
  • 1 yumurta
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı mısır unu
  • kabartma tozu
  • tuz
Hazırlanması:
  • Pırasaları ince ince doğrayalım.
  • Bütün malzemeleri karıştırıp pırasalarıda ekleyelim.
  • Mısır unu az gelirse biraz daha ekleyelim.
  • Kek kıvamında bir hamur olacak.
  • Yağlanmış borcama dökelim.
  • Önceden ısıtılmış fırında 30 dk pişirelim.






13 yorum:

  1. pırasam var mısır unum yoook::(((
    off nasıl istedim şimdi bu lezzeti tatmayı:)
    ellerine sağlık canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hiç denemedim nasıl bi tadı var merak ediyorum...
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. resime bakınca nasılda lezzetli olduğu belli canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ne kadarda saglıklı..ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  5. Harika bir tarif. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Blog genel anlamda çok güzel ellerinize sağlık diyorum bu tarifte çok leziz (:

    YanıtlaSil
  7. Eline saglik olsun. Iyi yapmissin pirasayi boyle degerlendirmekle..
    Sayfan cok guzel olmus baslik cok guzel olmus. Keyif yapan kiz..)
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  8. buğday unuyla aynı lezzet olmaz sanırım mısır unu almalı tez elden ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. çok lezzetli olduğu görüntüden belli ellerine sağlık canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize emeklerinize saglik cok güzel görünüyor .Blogunuzda cok hos sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  11. merhaba, iadeyi ziyarete geldim:)
    hayırlı olsun blogunuz, nice güzel paylaşımlara...
    kek de çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok az pırasa var,yarın sabah kahvaltıya yapayım.
    Ellerine sağlık canım.Nefis olduğuna eminim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Tarifinizi denedim harika oldu çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil