21 Mart 2012 Çarşamba

Teşekkürler

5 gün önce blogumda oluşan sorunu çözmek için çok ugraşmış ama bir sonuç alamamıştım, blogumda sorun oluncada birden hevesim kırılmıştı,  hatta ilk defa denediğim ve cok beyendiğimiz yalancı çerkez tavuğunun bile resimlerini çekmedim o derece boralim bozulmuştu,
http://mutfakkokusu.blogspot.com/ arkadaşımızın aracalığı ile
http://rabmel.blogspot.com/  blogunun sahibi sayesinde sorunum 10 dkda çözüldü, galiba tanıdıkları kemal beydende yardım almışlar hepsine cok ama çok teşekkür ediyorum, Allah razı olsun diyorum, benim blogum için zaman harcayıp ugraştılar sağolsunlar....Bu bana güzel bir dogum günü hediyesi oldu,,anlaşıldığı gibi bugün doğum günüm :))))

9 yorum:

  1. aynı dertten muzdarip biri olarak sizin sevincinizi çoook iyi anlıyorum nihal hanım:)...nice seneler....yeni yaşınız size sağlık mutluluk getirmesi dileğiyle....

    YanıtlaSil
  2. sağlıklı huzurlu nice yıllar inş..önemli olan sağlık gerisini biz hallederiz dimi :?

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı, mutlu nice yaşlara...:)

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı huzurlu mutlu yıllar diliyorum. Doğum gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  5. sağlıklı mutlu uzun seneler canım.herzamn beklerim.sende izlemedesin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    öncelikle doğum günün kutlu olsun. Sağlıklı, neşeli, huzurlu bir yıl olsun inşAllah.
    Bilgisayarın içinde geçmişler olsun. Sanal alem olmasına rağmen çok güzel insanlarla tanışmış oluyoruz.Yardımcı olanlara bizden de teşekkürler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
    SAKIN MORELİNİ BOZMA BİZDEN AYRILMA
    :)):)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM
    BU GÜLÜCÜKLER SANA

    YanıtlaSil
  8. doğum günün kutlu olsun :)) sağlıklı mutlu bir ömrün olsun inş.

    YanıtlaSil