31 Mart 2012 Cumartesi

Çatlak Kurabiye



Her blogda gördüğüm ve denemek istediğim bir tarifti. Bu ölçülerden 12 tane çıktı. İkinci güne kalınca biraz kurudu gibi geldi bana ama ilk gün çokkk güzeldi. Tekrar deneyeceğim bir tarif.

Malzemeler:
  • 1 yumurta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 2 yemek kaşığı yumuşak margarin
  • 2 yemek kaşığı süt
  • 1 paket vanilya
  • yarım paket kabartma tozu
  • kakao
  • Un (aldığı kadar)
Üzeri için : Pudra şekeri

Hazırlanışı:
  • Yumurta ve şekeri mikser ile çırpalım.
  • Yumuşak margarini ekleyip çırpmaya devam edelim.
  • Kalan malzemeleride ekleyip yumuşak bir hamur elde edelim.
  • Hamuru buzdolabında yarım saat yada 1-2 saatde olabilir bekletelim. Ben yarım saat beklettim hemen yapmak ve yemek istedğim için :))
  • Küçük parçalar koparıp pudra şekerine bulayalım.
  • Yağlı kağıt serilmiş tepside 180 derecede 10-12 dk pişirelim.



11 yorum:

  1. çok güzel çatlak kurabiyelerin ellerine sağlık canım
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik olsun canim. Guzel tarif. Yanina da Ulker kahve olmali..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. UYYYYYYYYYYY YERİM BEN BU ÇATLAK KURABİYEYİ:))))))))

    YanıtlaSil
  4. tek kelimeyle nefis gozukuyorlar,,,,,,,,

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyelerin çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. denemek istedigim ve bir turlu nasip olupta deneyemedigim bir kurabiye cokta guzel yapmissiniz ellerinize,gozlunuze saglik...

    Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller ellerine sağlık canım bir tane alıp kaçıyorum:))))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. Ah ben de çok istiyorum denemek :)
    Nasıl da güzel gözüküyorlar.
    Ellerine sağlık canım.
    İlk fırsatta deneyebilmek ümidiyle:)

    YanıtlaSil
  10. kurabiyenizden 3 adet alıp çayla beraber yiyebiliyoruz dimi ? ellerinize sağlık efendim (:

    YanıtlaSil