2 Mart 2012 Cuma

Brokoli Salatası



         Brokoli ile ilk tanıştığımda eczanede çalışıyordum. Birisi gelmişti elinde brokoli ve broşürler vardı. Brokoliyi kendim yetiştiriyorum demişti yanlış hatırlamıyorsam. Broşürde brokolinin faydaları yazıyordu. O zamana kadar görmemiştim hiç brokoliyi. Şimdi ise her yerde kolayca buluna bilen çok güzel bir nimet bence.

     Eczaneye gelen o adam herkese brokoliden tattırmıştı, çiğde yenebilir demişti. Ben kararsız kalıp en son yemiştim. Şimdi ise mevsiminde mümkün olduğunca soframdan eksik etmemeye çalışıyorum.

    Henüz yemeğini hiç denemedim, çorba ve salata olarak tüketmeyi tercih ediyorum. Brokoli çorbasını da annemden öğrendiğim şekilde yapıyorum hep. 

  Brokoli çorbası tarifim için buraya tıktık.


Malzemeler:
  • brokoli
  • limon
  • sarımsak
  • zeytinyağı
  • tuz
Hazırlanışı:
  • Brokolileri cok az suda diri kalacak şekilde haşlıyoruz.
  • Haşlanan brokolileri süzüp bir kenara alıyoruz.
  • Haşlama suyunu atmıyorum ben, içine limon suyu, zeytinyağ, tuz ve sarımsak rendesi ilave edip karıştıralım.
  • Bu karışımı brokolilerin üstüne döküp servis tabağına alalım.


4 yorum:

  1. bayılırım çok da sağlıklı bazen böyle bazen mayonezli olarak yapıyorum
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Kendinle ilgili yaziyi okuyunca cok guldum cunku bende yeni evliyim ve bende yemek yapamiyorum:) ama senin blogunu takibe aldim kesin faydasi olucak:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, yayınladığın fotoğraflar sana mı ait? Eğer sana aitse, blogun gerçekten çok güzel olabilir. Blogun şu anda teknik açıdan vasat durumda ama açtığın konular nefis görünüyor :) Bana da beklerim, ismime tıklaman yeterli.

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca Blog Hocam'da adsense'ten bahsetmişsin. Adsense öyle çok para kazandıran bir yer değil. Ayda 10 dolar ancak görürsün. Çok daha fazla kazanmanın formulü için benimle iletişim kur. Özgün içeriği olan bu sektörde sanal alemde her zaman kazanır. Lakin blogun cidden vasat durumda. Acil optimizasyon ve seo çalışmalarına başlamalısın. Kendimden örnek vereyim. 29.Eylül.2011'de sitemi açtım. 10 konu paylaştım 1 ayda ve Ocak ayına kadar konu yayınlamayıp sadece tasarım geliştirmekle uğraştım. Blogger kod mantığını, css'yi, javascript'i ve kendi teman üzerinde aynı senin yaptığın yemek tarifleri gibi detaylıca nasıl çalışabileceğimi öğrendim. Blog Hocam'daki mesajını okudum. O sana olabildiğince destek verecektir. Ancak verdiği desteği yeterli görmediğin durumlarda bana da ulaşabilirsin. Bloğunu takip listeme ekliyorum. Başarılar dilerim ;)

    YanıtlaSil