10 Mart 2012 Cumartesi

Domatesli Sucuk




         Hafta sonu en sevdiğim öğündür kahvaltı. Hafta içi kendim için pratik ne varsa odur kahvaltım. Ama hafta sonu ailecek geç yapılan kahvaltılar paha biçilemez. 

         Bir bardak çayın yanına eşlik eden herşey güzel gelir bazen. Bir dilim kızarmış ekmek, tereyağ, reçel. Çayda bunlara eşlik ederse deymeyin keyfime....

      Bazen bir dilim ekmek yeterken, bazende değişik tarifler deneme  merakına girerim. Sucuğun üstüne eklenen domatesin bu kadar güzel olacağını bilseydim çok daha önceden denerdim bu tarifi. Yinede çok şey kaçırmış sayılmam. Bundan sonra arada sırada hafta sonu menüsü belli.... Domatesli sucuk...

Malzemeler:
  • sucuk (istediğiniz miktarda)
  • 2 tane domates
  • 1 çay kaşığı kekik
Hazırlanışı:
  • Sucukları arkalı önlü kızartalım.
  • Küp küp kesilmiş domateslerimizi ve kekiği sucuklara ekleyelim.
  • domatesler ezilene kadar 5 dk pişirelim.
  • sıcak servis edelim.


18 yorum:

  1. of of of yani bayılırım,şuan kuru kuru tost yerken görmez olaydım:)
    eline sağlık canım,mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  2. domatesli hiç duymamıştım çok nefis görünüyor öğrenecek çok şey var dahaaaa:))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu gezdim çok güzel, iğne oyalarına da bayıldım. Domatesli sucuğa gelince oğlum bayılır bu lezzete görüntüsü sunumun harika olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. yarin kahvaltida deneyecegim insallah :-))

    öptümm

    YanıtlaSil
  5. bloğunuz hayırlı olsun bende blogspotta yeniyim ama 3 senelik bir blogculuğum var çok zevkli bir meşgale uzun yıllar devam ettirmeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. Domatelisinide ilk defa gördüm elerine sağlık yarının menüsü belli.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, oğlum bir sucuk canavarı, görmesin bunu. Hemen yaptırır:) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok iştah açıcı görünüyor nefis olmuş ellerine sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  9. nefis bir lezzet ellerine sağlık sevgilerimle seval

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık canım.
    Tam hafta sonu lezzeti.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten de enfes görünüyor. Tam keyif kahvaltıları için. Ellerine sağlık olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Bayılırım sucuğa. Domatesli deneyeceğim inşallah. Öyle nefis görünüyor ki. Ellerine sağlık tatlım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. ohh mis gıbı bır kahvaltılık bandır bandır yee ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  14. ilk defa duydum.denemem lazım.çok güzel görünüyor nefiss:))

    YanıtlaSil
  15. Senden oyrenecegim cook sey var...Tesekkurler !
    www.cafekadinn.blogspot.com

    YanıtlaSil