19 Mart 2015 Perşembe

YULAF EZMELİ TOPLAR

  


DİYET
SAĞLIKLI BESLENME
ARA ÖGÜN 

Bu aralar diyetimi desteklemesi için ara öğünlerde hafif sağlıklı birşeyler hazırlamaya çalışıyorum.
Abur cubura bu kadar düşkünken ara öğünlerimde hep çikolatalar, bisküviler, kurabiyeler tüketiyordum. Vazgeçemem onlardan bu kesin, ama biraz daha sağlıklı beslenmeyi deneyebilirim. Yaz gelmeden önce girdiğim diyetle verdiğim  kilolarda beni motive ediyor. Ama çok sık kendime ödül verip abur cubur alıyorum. Bende yulaf ezmeli tatlı bireyler yapmaya karar verdim.


YULAF EZMELİ  TOPLAR
Malzemeler:
  • 2 yemek  kaşığı yulaf ezmesi
  • Yarım elma
  • 2 yemek kaşığı kuru meyve (kuru kayısı,üzüm,erik,incir)
Hazırlanışı:
  • Bütün malzemeyi rondoda karıştırıyoruz. Hepsi  birbirine karışıp ezilene kadar karıştıralım.
  • Elimizle yuvarlak toplar yapıp yulaf ezmesine bulayalım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder