24 Şubat 2012 Cuma

Şekilli Salata



 



Salatalar için ölçü vermedim, dilediğiniz miktarda malzeme ile yapıp istediğiniz şekli verebilirsiniz,,sonrada benim gibi  "hayır yemeyelim yaa biraz daha bakalım bozmayalım salatayı" derken bulabilirsiniz kendinizi :))

Malzemeler:
  • marul
  • havuç
  • salatalık
  • soğan
  • domates
  • pancar turşusu
  • mısır
  • mor lahana
  • sumak
  • tuz, limon, zeytinyağ
Yapılışı:
  • Bütün malzemeleri ayrı kaplarda limon zeytinyağ ve tuz ile harmanlayalım.
  • Soğanlı karışıma sumak da ekleyelim.
  • Servis tabağına alırken istediğimiz gibi şekil verelim.

12 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun, aramıza hoş geldiniz.

    YanıtlaSil
  2. NEFİS GÖZÜKÜYOR SALATA :))

    YanıtlaSil
  3. Bloğun hayırlı olsun Nihal..
    Sofranı da, ekranları da şenlendirsin..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim hepinize,umarım güzel tariflerimi sizlerle paylaşırım...

    YanıtlaSil
  5. çok iştah açıcı bir göruntu,ellerıne saglık hayırdemem ben boyle salataya..blogun hayırlı olsun sık sık gelırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,sayfanıza baktım tarifleriniz çok güzel,izlenmektesiniz :))

      Sil
  6. tanıştığıma sevindim.aramıza hoş geldin.ellerine sağlık .görüşmek dileği ile....

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık.Bloğun hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  8. Bende çok yeniyim umarım güzel şeyler yaparız

    YanıtlaSil
  9. Wow, nekadar güzel! : )

    YanıtlaSil
  10. Salataya bayılırım
    yanına biraz peynir ve bir dilim ekmek benim için öğün yerine geçer
    senin salatalarında bir harika iştah açıcı ellerine sağlık canım .

    YanıtlaSil