1 Ekim 2015 Perşembe

KREM ŞANTİLİ TOPLAR

 


En son paylaşım yaptığım tarihe baktım da, yaz tatiline baya kaptırmışım kendimi. Yaz tatili, ramazan bayramı, kurban bayramı, senelik izin, memleket derken ilgilenemedim bloğumla.

Tabi birde tatlı düğün telaşımız vardı, en güzel koşturmaca da oydu. Biz çok memnun olduk herşey içimize çok sindi, Rabbim herşeyi gönüllerine göre versin inşallah, abim ve güzel eşine de ömür boyu mutluluk nasip etsin.


KREM ŞANTİLİ TOPLAR
Malzemeler:
  • 1 su bardağı süt
  • 1.5 paket kakaolu petibör bisküvi
  • 3 yemek kaşığı şeker
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • 1.5 yemek kaşığı yumuşak margarin veya tereyağ
  • 1 paket krem şanti + 1 çay bardağı süt
Hazırlanışı:
  • Süt, margarin,şeker ve kakaoyu iyice karıştıralım.
  • Küçük küçük ufaladığımız bisküvileri azar azar ekleyelim.
  • Krem şantiyi hazırlayıp buzdolabında soğutalım. Eğer gerekirse dondurucu kısmında 5 dk daha bekletip sertleşmesini sağlayalım.
  • Kakaolu karışımdan elimizle açıp ortasına krem şantiyi koyup yuvarlayalım.
  • Bu işlem çokda kolay olmuyor, sonra yok efendim bu yuvarlanmıyor demeyin :)
  • Krem şantiyi bu fotoğraflardan sonra buzdolabının dondurucu kısmında 5dk beklettim, daha sert olsun diye, hamuruda daha büyük  ve daha ince açtım, yanımda da çay tabağına su koydum, hamurun birleşme yerini bir iki damla su  ile ıslattım.
  • Yuvarladığımız topları bol hindistan cevizine batırıp buzdolabında birkaç saat bekletip servis yapabilirsiniz.






Gözlerini alamıyor tatlıdan, sonrada  -anne bu aynı goligo (çikolata) gibi diyor









2 yorum:

  1. Yapımı zor ama bayıldım ben bu toplara kesinlikle denemek isteri sevgiler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil