17 Mart 2014 Pazartesi

Tavuklu Diyet Salata

 

      14 aylık oğlum isyanlarda, sürekli küsüyor bize, istediği bir şey olmassa kafasını halıya kapatıp ağlıyor. Ağlamasına dayanamadığımız için genelde ne isterse yapılıyor şimdiden elinde oynatıyor bizi. Ama bazende öyle şeyler istiyor ki kesinlikle evet diyemeyeceğimiz.

     Geçen akşam eşimle çay içerken elimizde ki bardağı istiyor, boş bardak veriyorum kabul etmiyor, elinde çay kaşığı bardakta çay olsun istiyor, onunla oynayacak. Hayır olmaz dedik ama dinlermi halıya kapandı ağladı, sonra babası gel dedi, cıkss.. ben gel oğlum dedim elimi uzattım cıkss, çok sinirlendi, bize çok sert bakıp koridora gitti orda oturup ağlamaya devam etti.

    Bize kızdı odayı bile terk etti, ben namı değer duygusal anne çok kötü oldum hemen gidip aldım, ama bu aralar hep böyleyiz acayip trip atmayı öğrendik. Umarım geçici bir dönemdir....


Tavuklu diyet salata
Malzemeler:
  • haşlanmış tavuk eti
  • marul
  • havuç
  • peynir
  • roka
  • zeytinyağ
Hazırlanışı:
  • Dilediğiniz kadar malzemeyi doğrayıp, karıştırma kabında az zeytinyağ ve tuz ilavesi ile karıştırıp servis edebilirsiniz. 
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağında 90 kalori olduğunu hatırlatmak isterim.







3 yorum:

  1. 2 yaş sendromu çok zor dönemlerdir :) Allah kolaylık versin
    salatada çok hoş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. İçine küp küp hazırlanmış bir kaç parça kıtır ekmek koyarsanız karbonhidrat ihtiyacınızı da gidermiş olur, ve gün içinde oluşabilecek halsizlikleri engellemiş olursunuz.:)

    YanıtlaSil