28 Mart 2014 Cuma

Puding Dolgulu Kek



Klasik sade kekimizi biraz hareketlendirelim.

Kekimizin her tarafına delikler açalım ki, her dilimde puding daha fazla olsun.

Çay kaşığı yardımı ile önce delikleri doldurdum, üzerine pudingimizi döktüm.

Pudingide arkasında yazan süt miktarından yarım bardak fazla süt ile yaptım.



PUDİNG DOLGULU KEK

Malzemeler:

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 paket kabartma tozu
  • limon kabuğu rendesi
  • Aldığı kadar UN 
Üzerine:
  • 1 paket puding
  • 4 su bardağı süt
Hazırlanışı:
  • Önce yumurta ve şekeri köpürene kadar mikser yardımı çırpalım.
  • Diğer bütün malzemeleri karıştırıp kek hamurumuzu yapalım. Un için ölçü kullanmıyorum ama kekin kıvamını çok koyu yapmıyorum ki, kek yumuşak olsun.
  • Önceden yağladığımız fırın kabımıza keki dökelim, önceden ısınmış fırında pişirelim.
  • Fırından çıkardığımız kekimiz soğuduktan sonra, üzerine delikler açalım.
  • Pudingimizi hazırlayıp, puding sıcakken kekimizin üstüne dökelim, ben çay kaşığı yardımı ile önce delikleri doldurdum, sonra pudingi döktüm.







2 yorum:

  1. Hımm süpper olmuş, en basitinden, oldukç as lezzetli bir kek olmuş ellerine sağlık :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bloğunuzu ve yazma amacınızı çok beğendim, başarılar.

    YanıtlaSil